Bestelling wijzigen/annuleren

Bestelling annuleren? Wat moet ik doen?

Indien je een bestelling hebt geplaatst en je hebt je toch hebt bedacht? Neem dan binnen 24 uur contact met ons op. Annuleren van je bestelling is geheel kosteloos, mits deze nog niet verzonden is. Indien de bestelling reeds is verzonden, zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Ik wil nog iets wijzigen in me bestelling. Is dat nog mogelijk?

Indien je een bestelling hebt geplaatst maar je hebt je toch bedacht, neem dan zo snel mogelijk (zeker binnen 24 uur) contact met ons op per mailIndien de bestelling al verzonden is, kan ik de bestelling helaas niet meer wijzigen.

Ik wil nog iets toevoegen aan mijn bestelling. Is dat nog mogelijk?

Indien je een bestelling hebt geplaatst maar nog iets bent vergeten, neem dan binnen 24 uur, zo snel mogelijk contact met mij op. Dan sturen wij een factuur van het product dat je wil bijvoegen. Als het factuur is betaald, voegen wij het product toe bij de bestelling.


Betalen en verzenden

Gratis verzenden?

De verzendkosten worden momenteel bij ons niet gratis, want gratis bestaat namelijk niet. Op dit moment betalen wij een gedeelte mee met de verschillende zendingen om de verzendkosten schappelijk te houden.

Wanneer bijvoorbeeld de verzendkosten bij een webwinkel vanaf € 75,00 gratis worden, dan houdt dat in, dat die winkel de prijzen van zijn producten zoveel heeft verhoogd, dat vanaf de € 75,00 er ongeveer € 7,50 aan verzendkosten in de prijs van de producten is verrekend.

De klant die bij ons hun bestelling komt ophalen zitten de verzendkosten er natuurlijk niet bijgerekend, dan wordt er alleen betaald voor het product.

Als u de artikelen opgestuurd wilt hebben zijn hier kosten aan verbonden, precies dezelfde kosten die wij aan de pakketdienst betalen, want aan verzendkosten willen wij niets verdienen.

Schade bij pakketje, wat nu?

Wij doen ons best om de artikelen zo goed te verpakken en te verzenden. Soms komt het helaas voor, dat een doos met schade bij de klant wordt afgeleverd. Is er veel schade aan de doos en twijfelt of de inhoud heel is, dan mag u het pakket weigeren.

Om de schade aan te geven bij de vervoerder, moeten wij binnen een paar werkdagen na ontvangst van de zending een claim indienen, deze kan enkel in behandeling genomen worden met de volgende gegevens:

Een foto van de gehele omvang / buitenkant van het pakket waarbij het verzendlabel goed zichtbaar is.
- Een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnen verpakking IN het pakket goed zichtbaar zijn.


Een foto van alle typen binnen verpakkingen die je aantreft in het pakket.
Een foto van de gehele omvang van het artikel.
Een detailfoto (close-up) van de concrete schade aan het artikel.

Als deze stappen zijn ondernomen, graag allemaal even mailen naar ons met factuurnummer. Dan kunnen wij een perfecte oplossing verzinnen. 

Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

Wij mailen wanneer de klantenbstelling opgehaald kan worden, dit duurt minimaal 2 werkdagen. Dan maken wij samen een passende ophaaldag en tijd.

Mijn pakketje is misschien zoek geraakt tijdens transport, wat nu?

Helaas gebeurd het soms dat een pakketje vermist word tijdens transport, dat is zeer vervelend! Het is dan belangrijk dat er contact met ons opgenomen wordt zodat wij hiervan op de hoogte zijn.

Wij gaan dan een onderzoek starten met de bezorger. Mocht het pakketje vermist zijn verklaard, sturen wij de restandencproducten opnieuw als vergoeding. Mits er een product niet op voorraad is, maken wij uiteraard het overige bedrag terug retour.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen in mijn mail?

Controleer eerst of het mailtje niet in een spam is binnengekomen. Mits dat het niet het geval is, controleer dan ook even of het mailadres niet goed is ingevuld.

Mocht dat in de bovenstaande gevallen niet zijn, neem dan contact met ons op, dan sturen wij opnieuw een orderbevestiging. 

Wanneer kan ik mijn pakketje verwachten?

Wij doen ons best om het pakketje binnen 2 a 4 dagen na betaling te versturen. Dit ligt er natuurlijk wel aan wat u heeft besteld. Ik krijgt stap voor stap alle meldingen via de e-mail.


Algemene informatie

Op welke tijden kan ik contact opnemen?

Wij zijn momenteel alleen via de mail bereikbaar en die is 24/7 open. Wij doen ons uiterste best om binnen 24 uur contact op te nemen.